مدیریت ارتباط بامشتری راهبردی تجاری است که به جذب حفظ و ارتقای مشتری می پردازد . با اجرای صحیح مدیریت ارتباط با مشتری سازمانها قادر خواهند بود با هزینه کمتر به سه وظیفه فوق بپردازند. این کار در عصر جهانی سازی و در زمانی که یک سازمان ممکن است میلیونها مشتری داشته باشد بدون به کارگیری فناوری اطلاعات وارتباطات امکانپذیر نخواهد بود . فناوری اطلاعات ابزاری برای پیاده سازی crm است تا به وسیله آن سازمانها بتوانند با تک تک مشتریان به گونه ای ارتباط داشته که گویی آن مشتری تنها مشتری سازمان است. .




خرید اینترنتی مشتری ,ارتباط ,مدیریت ,crm ,فرایند ,سازی ,مدیریت ارتباط ,ارتباط با ,با مشتری ,تجارت 28 ,28 صفحه ,فرایند مدیریت ارتباطمنبع

لوله های پلي‌‌اتيلن

كاربرد نانو مواد در صنعت برق

مقاله : نقش فناوری نانو در صنایع غذایی

مقاله افسردگی و خودکشی

پاورپوینت روبات های هوشمند

پاورپوینت بازارها ........... کلیپ و عکس این پاورپوینت زیبا را مشاهده کنید.

مدیریت

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آپشن خودرو | دنیای آپشن Applied Mathematics قیمت لاستیک هانکوک تخفیف دونی ساخت بنر رایگان زرین بنر چل چله ایران بلاگ قاب موبایل سامسونگ کلیدسازی سیار و شبانه روزی 09331332053 mohre8